Etykiety

wtorek, 18 grudnia 2012

Broszka soutache.

Ostatnio duzo na glowie, przeprowadzka, swieta. Sami wiecie jak to jest dlatego nie czesto dodaje nowe wpisy, ale jednak wczoraj udalo mi sie wyrwac chwile i zrobilam broszke soutache w ksztalcie kwiata. Uzylam koralikow akrylowych tych samych co do tej bransoletki. Dwie takie kuleczki do zdobycia w Candy. Nie wiem czy zostawic ja taka jaka jest czy urozmaicic ja jeszcze. A co wy o tym myslicie?? Dodac do niej cos jeszcze??


A to bransoletka, do ktorej mozna zakladac broszke.


10 komentarzy:

  1. Super :)
    ja mogłabym zaproponować ewentualnie drobnicę na wykończenie, żeby wyglądała jak płatek śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i ja to bym już chyba nic nie dodawała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już bym nic nie dodała:) Wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie dodawaj - śliczna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest śliczna sama w sobie, ja bym jej nic nie dodawała. A broszka bardzo fikuśna taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki nie chce zmieniac tylko myslalam o broszce, ale chyba ja taka juz zostawie:)

      Usuń
  6. Śliczny kwiat , na prawdę niczego tej broszce nie brakuje , piękne kolory ...Jest taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo wam wszystkim:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bransoletka cudna! a do broszki ja bym już nic nie dodała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.