Etykiety

wtorek, 3 lipca 2012

Hippeastrum


Witam!
Na pierwszy ogien pojdzie moj dorodny Hippeastrum. Mysle ze jest godny tego zachwalania. A wy macie jakies?? Pochwalcie sie:D

To moje Hippeastrum po przekwitnieciu.
A to w czasie kwitniecia w zblizeniu...


... i  final w oddali:)


Mojego hipcia wyhodowalam z samej cebulki. Oto kilka porad:Cebulę hippeastrum sadzi się tak, aby 1/3 wysokości była nad ziemią lub wsadzamy do doniczki z niewielka iloscia wody . Następnie stawiamy doniczkę w oknie wschodnim lub zachodnim , trzeba w trakcie kwitnienia chronić przed ostrym światłem.Początkowo podlewamy niewiele, w momencie wypuszczania pędów zwiększamy ilość wody. Starajmy się unikać zwilżenia cebuli.Po przekwitnieciu cebule sie zasusza i przechowuje do nastepnego sezonu ale ja dalej swoja trzymam w doniczce. dziekuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.