Etykiety

wtorek, 4 września 2012

Kolorowa Sól.

Witam!! Dzisiaj skorzystalam ze swietnego pomyslu na farbowana sól. Aby 

zrobic taka ozdobe potrzebowalam oczywiscie sól, kolorowe mazaki (najlepiej


 juz stare i nie potrzebne) i sloiczek, do którego przesypywalam gotowa sól. Ze 


srodka mazakow wyciagamy wklady, wsypujemy sól do jakiegos pojemnika i 


mieszamy ja kolorowym wkladem az do uzyskania satysfakcjonujacego koloru. 


Robimy tyle kolorow ile chcemy i warstwami wsypujemy do sloiczka badz do 


butelki np. po winie. Efekt ciekawy, a wlasnorecznie kolorowana sol wychodzi 


nam duzo taniej  niz gotowa w sklepie:D Zachecam do dzialania:)







9 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Nie wpadłabym na to:) może sama kiedyś spróbuję, tylko zaopatrzę się w odpowiednie wazoniki i prosta a efektowna ozdoba gotowa!:) Super i dzięki za inspirację:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co:) A fajnie tez wyglada tak jak juz pisalam w butelce po winie:D Wiem, bo probowalam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na barwienie, zanim przeczytałam opis zaciekawiły mnie te waciki w soli :D hehe potem przypomniałam sobie co się robiło z wkładem od flamastra w podstawówce :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Ciekawe czy masę solną tak samo można pofarbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowny pomysł i wykonanie - bardzo mi się to podoba - może kiedyś sama poczynię w/w.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Inspiruj się i już.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.