Etykiety

czwartek, 27 grudnia 2012

Rozdanie Candy!

Witam:D Juz po swietach, prezenty rozdane wiec teraz kolej na moje rozdanie. Lacznie w candy wzielo udzial 39 osob. Karteczki zostaly wypisane, pociete i poskladane.


Wrzucone do pudeleczka.


Maszyna losujaca gotowa do pracy:D


Losowanie zakonczone:D A zwyciezca jest.............


.......................


Kasia Michalak!!!!!!!!!! Gratuluje serdecznie:D Bylam na blogu u Kasi i zauwazylam, ze ma ona duze szczescie do Candy. Nie jest to jej pierwsza wygrana. Ja niestety nie mam takiego szczescia. Prosze Kasie o kontakt na mojego maila.

A oto moja swiateczna choineczka:D  W realu wyglada duzo lepiej. A jak wygladaja wasze?



A i chcialam wam wszystkim zyczyc Szczesliwego nowego roku, szampanskiej zabawy i obfitego w tworzenie 2013!!!


17 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni. Choinkę masz śliczną. Moja spodobała się kilku osobom, więc mnie to ucieszyło. Powiesiłam na niej różne bombki, słomiane zawieszki, serduszka i ozdoby, które otrzymałam od innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni:) choinka jest przepiękna! Pięknie się prezentuje w fiolecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i czekam na kolejną zabawę! ;) Choinka śliczna! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę. ehh... Tyle wspaniałości :) Pozdrawiam
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwycięzcy !
    Ja nie mam wcale choinki,
    bo by koteczki rozbroiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! choinka śliczna:)słodka losująca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Kasi
    Masz śliczną córeczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. o jejciu ... o jejciu ♥ poważnie, no nie!!! aaa!!!!!!!! serio:))))) ale niespodzianka.... szczerze mówiśc,pisząc to myślałam ze moje szczęście się już wyczerpało. Dziękuję;****** Ale mi to humor poprawiło ( bo od paru dni chodzę przybita) Dziękuje :)****

    OdpowiedzUsuń
  9. p.s te szczęście w candy to chyba rekompensata od losu, może do kolektury zacznę chodzić hehe , a obiecuję że candy zostanie dobrze wykorzystane ;) i jeszcze raz dzieki za poprawę nastroju tym wynikiem hehe ;) Maszyna losująca przeurocza.....;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://0la-blog.blogspot.com/ . ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak ja już nawet sobie wymyśliłam ,że nie ma co uczestniczyć w candy tam gdzie Kasia , bo to szczęściara niesamowita:))) CHoinka cudna i dziękuję za życzenia i życzę udanego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna maszyna do losowania! :D

    http://restlesskate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej i zapraszam na moje candy http://handmadekoraliczki.blogspot.com/2012/12/candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niestety nie mam do tego szczęścia, no ale może kiedyś:D gratuluję:D super choinka, lubię takie bogate choinki:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech ... No nie mam szczęścia w tych zabawach , nie mniej jednak bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału :)
    Gratuluję zwyciężczyni .
    Samych miłych chwil każdego dnia Nowego Roku życzę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.