Etykiety

środa, 30 stycznia 2013

Wyroznienie The Versatile Blogger!

Zostalam wyrozniona przez Sylwie, ktora prowadzi swietnego bloga z przeroznym Handmade od bizuterii po ozdoby domu. Zapraszam do niej serdecznie! Wiec teraz czynie swoja powinnosc.


A teraz zasady:D

Zasady:



 1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,


2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,


3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,


4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,


5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
 
7 faktow dotyczacych mnie:
 
1. Uwielbiam faune (szczegolnie koty) i flore. 
2. Prowadzenie bloga to dla mnie ogromna przyjemnosc.
3. Jak nie stworze czegos przez kilka dni to jestem bardzo niezadowolona.
4. Mam przesliczna coreczke, ktora bardzo kocham.
5. Uwielbiam kawe z mleczkiem.
6. Kocham fiolet i czern.
7. Lubie filmy o wampirach:D
 
 
A nominuje:
 
1. Aline
6. Emke
7. Anite 
11. Misiabe 
12. Kasie 
14. Kasie 
15. Muraske 
16. Weronka
 
Uff... Ciezko bylo, ale w koncu sie udalo:D Pozwolilam sobie na wyroznienie az 16 osob. Zycze tym blogom wiele tworczosci i milego nominowania:D Pozdrawiam cieplo!!

 


9 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam pogratulować a tu patrzę zostałam nominowana :) Dziękuję i gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzienkowania składam :))) miło mi bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona:} dziękuję za wyróżnienie:}:}

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.