Etykiety

wtorek, 2 kwietnia 2013

Wygrane Candy, moj pierwszy haft krzyzykowy i wosk zapachowy:)

Wygrane Candy, moj pierwszy haft krzyzykowy i wosk zapachowy:) Czyli 3 in 1. Na poczatku chciala bym sie pochwalic wygranym candy u Yagoshki. Jeszcze przed swietami dotarla do mnie paczuszka a w niej teczowa bransoletka, sliczna broszka i drewniany kwiatek do decoupage:)





Jak to w swieta: Pyszne jedzonko i odwiedzanie rodziny. Ja odwiedzilam moja mame iiiiii..... Co u niej znalazlam?? Moj pierwszy haft krzyzykowy, zrobiony jeszcze w gimnazjum:D A oto moj tygrysek:

Co wy na to?

A i ostatnio kupilam wosk zapachowy, ktory bardzo mnie zaciekawil, na ktoryms z blogow. 

Musze przyznac, ze zapach z niego jest bardzo intensywny. Duzo mocniejszy od wielu swieczek zapachowych. Na prawde polecam!:D
A i zachecam do polubienia mojej stronki na Facebook'u:)
Pozdrawiam
Paulina:*

12 komentarzy:

  1. Śliczny ten haft! *.*
    Gratuluję wygranej! Broszka jest prześliczna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej:) A haft rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robić taki ładny haft w gimnazjum, a ja się od 2 lat motywuję do spróbowania, a do gimnazjum od dawna już nie chodzę... Aż mi glupio xD
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez juz sporo nie chodze do gimnazjum:) Ale tak jakos wtedy sie zmotywowalam podgladajac prace mojej mamy.

      Usuń
  4. Śliczna bransoletka, chętnie sama bym ją przygarnęła =]
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D
    Czasem Mamy przechowują różne rzeczy ale to jest bardzo fajna sprawa, bo gdy już się dawno zapomni o tym co się robiło Mama odświeży pamięć :D Świetny tygrys, Paulina bierz się za kolejny hafcik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tygrys jak prawdziwy...świetna robota :)

    Cieszę się, że wszystko dotarło w jednym kawałku i się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. tygrys świetny! widzę że od dawna zajmowałaś się rękodziełem:) a prezenty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, rekodzeilem zajmowalam sie juz bardzo dawno, ale wtedy nawet nie wiedzialam jak to nazwac:)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej!
    Tygrysek bardzo ładny i nie wygląda na początkujący haft- gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też robiłam haft krzyżykowy w gimnazjum na zajęciach ścieżki, czy jakoś tak:D fajny tygrys:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.