Etykiety

piątek, 23 listopada 2012

Czwarte wyroznienie:D

Dzis dostalam kolejne wyroznienie od Weronki. Zapraszam do niej serdecznie:D Tworzy wspaniale rzeczy z papierowej wikliny i nie tylko. Jest co ogladac! I dziekuje jej bardzo za to wyroznienie :D:D 



I pytania od Weronki:


1.Co skłoniło Cię do zajęcia się rekodziełem?
- Nuda i chec posiadania pieknych ozdob, ktore w sklepach byly za drogie, wiec staralm sie zawsze zrobic cos ze starych i niepotrzebnych rzeczy, a teraz to moje hobby.
2.Twój znak zodiaku
- Skorpion.
3.Spodnie czy spódnica?
- Spodnie
4.Morze czy góry?
- Góry, ale morze tez.
5.Czy masz drugie imię?:)
- Tak mam, ale sie go wstydze...
6.Ulubiony kolor.
- Fiolet, Czern, zielen.... Wiele ich jest.
7.Ile czasu poświęcasz na swoje pasje?
- Roznie... Zalezy ile mam wolnego czasu...
8.Co oprócz rękodzieła jest też Twoim hobby?
- Uwielbiam kwiaty, zwierzeta, wycieczki:D
9.Na bezludną wyspę zabrałabym...
- Laptopa z internetem o ile bylby tam zasieg haha. Ale pewnie by go tam nie bylo wiec duzo sprzetu do HandMade.
10.Ulubiona pora roku
- Lato
11.Kawa czy herbata?
- Kawa.

3 komentarze:

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.