Etykiety

niedziela, 25 listopada 2012

Szoste wyroznienie:)

Szoste wyroznienie, ale tym razem nieco inne, a otrzymalam je od  Marleny. Dziekuje je za to bardzo serdecznie i zapraszam do ogladania jej bloga.



A oto jej pytania:
1.Gdy się budzisz rano myślisz o...
-Kawie.
2. Skąd u Ciebie zamiłowanie do rękodzieła?

-Sama nie wiem:D Po prostu to uwielbiam.
3.Czy lubisz Siebie?

-Charakter tak, wyglad nie za bardzo.
4. Co Cię ostatnio najbardziej rozśmieszyło?

-Pies, ktory siedzial na miejscu kierowcy w ciezarowce i kolega, ktory powiedzial, ze pies wlasnie robi sobie pauze. Teraz moze nie brzmi to zabawnie, ale byl to ubaw sytuacyjny:)
5.Lato czy zima?

-Lato.
6. Impreza w domu czy "wyjście na miasto"?

-Teraz impreza w domu, ale dawno nigdzie nie bylam i z checia bym wyszla.
7.Kawa czy herbata?

-Kawa.
8.Moja największa zaleta to...

-Nie lubie mowic o sobie. Nie moge ocenic samej siebie, ale moze zaradnosc to jedna z nich.
9. W ludziach najbardziej nie lubię...

-Nie lubie ludzi bez poczucia humoru i falszywych.
10. Mam słabość do...

-Kotkow.
11.Moja największa wada to...

-Brak zalet:) A tak na prawde to tez ciezko mi powiedziec. Lubie dlugo spac i to na pewno jest wada:/

4 komentarze:

  1. wow.. Graruluje to już szuste wyróżnienie..:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Tyle wyróżnień jest się czym chwalić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! 6 wyroznienie, nalezy Ci sie :) Naprawde jest za co :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za kazdy dodany komentarz:) To wlasnie one daja mi poczucie, ze to co robie ma jakis sens. Za kazdy komentarz postaram sie odwdzieczyc.